inDodatki dla Subiekta GT
inDodatki: Sekretariat
inDodatki - Sekretariat - Zarządzanie korespondencją w firmie. Rozwiązanie dla InsERT.
Demo jest przeznaczone dla testowego podmiotu Subiekt GT o NIP 1111111111. Uzyskaj czasowe demo na swój NIP - napisz na insolutions@insolutions.pl.
Testuj inDodatki na kopii bazy danych.
Pobierz najnowszą wersję
Jeśli potrzebujesz starszej wersji dodatku, napisz do nas.
- Microsoft Windows 7 SP1
- .NET Framework 4.0
- MS SQL 2005 i nowsze
- Subiekt GT – aktualna wersja
Licencja przypisana do podmiotu, nie posiada ograniczeń stanowiskowych. Licencja na podmiot - 399 PLN netto.
Zarządzaj korespondencją
inDodatki - Sekretariat to program wspomagający zarządzanie korespondencją w przedsiębiorstwie, które swoją działalność oparło na Subiekcie GT. Program pozwala na uporządkowanie obiegu korespondencji w firmie, a przede wszystkim na pozwiązanie jej z dokumentami handlowymi, bądz też kartotekami towarów i klientów Subiekta GT.
Integracja z Subiektem GT
Bezpośrednie połączenie inDodatku - Sekretariat z Subiektem GT pozwala na powiązanie korespondencji z dokumentami handlowymi, magazynowymi oraz kontrahentami. Wyszukiwanie odpowiedniego dokumentu lub kontrahenta możliwe jest dzięki wykorzystaniu dodatkowych kryteriów, które są zdefiniowane w Subiekcie GT. Za pomocą Sfery dla Subiekta GT użytkownik ma możliwość bezpośredniego podglądu dokumentu powiązanego z określoną korespondencją.

Moduły
Program składa się z dwóch modułów. Są nimi:
- KORESPONDENCJA PRZYCHODZĄCA, która pozwala na rejestrowanie przesyłek przychodzących, a także ułatwia zadządzanie korespondencją w odniesieniu do jej chatakteru.
- KORESPONDENCJA WYCHODZĄCA to moduł będący narzędziem do efektywnego zarządzania przesyłkami przeznaczonymi do wysyłki pozwalający na zastosowanie szeregu elementów określających charakter przesyłki.

Możliwości
Program składa się z dwóch modułów. Są nimi:
- rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
- określenie statusu korespondencji,
- odwzorowanie struktury firmy z podziałem na centralę, oddziały i działy oraz ich pracowników,
- definiowanie rodzajów przesyłek, plików oraz tematów korespondencji firmowej,
- dodawanie szczegółowych danych związanych z przesyłką (np. numer nadawczy, waga, kwota pobrania, wartość)
- określenie osób odbierających, a także wysyłających konkretną przesyłkę
- przyporządkowanie przesyłki do określonego miejsca w firmie lub pracownika
- powiązanie danej przesyłki (wychodzącej lub przychodzącej) z Subiektem GT, pozostałą korespondencją, użytkownikiem, strukturą firmy lub zdefiniowanym urzędem,
- dodawanie załączników (plików) do przesyłki, które mogą być wczytywane, zapisywane oraz edytowane,
- rejestrowanie uwag do korespondencji oraz ewidencjonowanie zmian związanych przesyłką,
- zaawansowane wyszukiwanie korespondencji oraz obiektów powiązanych.
