Kompleksowe rozwiązanie dla branży piekarsko-cukierniczej

Sprostaj wysokim wymaganiom

Niskie marże, duża konkurencja, duża liczba transakcji, krótki cykl życia produktów i ich sezonowość – to wszystko składa się na wysokie wymagania stawiane rozwiązaniom informatycznym dla branży spożywczej. Odpowiedzią na nie jest inPiekarnia – gama rozwiązań IT, które pozwolą Ci sprawnie obsłużyć wszystkie procesy w sieci piekarń i cukierni.

OBSZARY DZIAŁAŃ
PRODUKCJA
  • • planowanie produkcji
  • • technologie produkcyjne
  • • receptury
MAGAZYN
  • • obsługa wydań produktów
  • • obsługa łańcucha dostaw
SIEĆ SKLEPÓW
  • • podłączenie do systemu hurtowni danych
  • • subskrypcja raportów
KOMUNIKACJA
  • • komunikacja z ERP
  • • przesyłanie danych
  • • komunikacja EDI
INTERNET
  • • sklepy internetowe
  • • systemy B2B
  • • dedykowane strony www

Zainteresowany?

Zapisz się na prezentację

Zapisz się

Korzyści

OPTYMALIZACJA
Obniżenie kosztów i oszczędność czasu dzięki optymalizacji procesów i integracji rozwiązań.
JAKOŚĆ
Podniesienie jakości obsługi klientów - szybka, prosta i wygodna sprzedaż w sklepach firmowych oraz przez internet.
EFEKTYWNOŚĆ
Zarządzanie całą siecią sklepów w oparciu o jedno źródło danych.
USPRAWNIENIE
Przyśpieszenie procesów w wielu aspektach prowadzonego biznesu.
SATYSFAKCJA
Zwiększenie zadowolenia pracowników dzięki intuicyjnym i prostym w obsłudze rozwiązaniom.
SZYTE NA MIARĘ
Możliwość rozbudowy systemu o indywidualne rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.

Sposób działania

   

ZAMÓWIENIA

inPiekarnia oferuje aplikację mobilną, którą uruchamia się na tablecie w punkcie sprzedaży. Korzystając z niej, pracownicy dbają o optymalny poziom zatowarowania sklepu. Przekłada się to na realizację założonych planów sprzedażowych, a firma osiąga lepsze wyniki dzięki mniejszej liczbie zwrotów oraz utraconych szans.


   

PRODUKCJA

inPiekarnia posiada moduł do zarządzania produkcją, w którym dodawane są wykorzystywane technologie. Mogą one posiadać warianty surowców, co jest przydatne przy uwzględnianiu ich dostępności w zależności od sezonu.

Technologie przewidują również wykorzystanie półproduktów, co przekłada się na możliwość ich agregacji, a tym samym usprawnienia i optymalizacji czasu pracy ludzi oraz maszyn.

Plan produkcji można wydrukować na kartkach, dzięki czemu pracownicy mają jasne dyspozycje, co jest do wykonania w ramach planu i w jakich ilościach. Wykorzystując panele produkcyjne, można prezentować te plany z możliwością raportowania na bieżąco postępów prac.

W systemie istnieje możliwość wygenerowania raportu, który porównuje faktyczne zużycie surowców z zaplanowanym zużyciem, przewidzianym w technologiach. Zyskujemy dzięki niemu jasny obraz, czy odchylenia wykazane w raporcie mieszczą się w granicach normy, czy też są zdecydowanie za duże. W drugim przypadku możemy szukać przyczyn strat (np. kradzież) lub optymalizować technologię, by uniknąć takich rozbieżności.


   

WYDAWKA

Po skorygowaniu zamówień o wykonany plan produkcji generowane są listy kompletacyjne, które pomagają wydać produkty zgodnie z obraną metodą kompletacji. Listy te są przygotowane tak, aby towar był odpowiednio spakowany do transportu, zgodnie z kolejnością jego dostarczania do poszczególnych punktów na trasie.

Listy można wydrukować lub zautomatyzować proces wydawki poprzez wykorzystanie tabletów lub paneli produkcyjnych połączonych z wagą. Dzięki temu unikniemy pomyłek, a na podstawie wprowadzonych ilości będzie można automatycznie wygenerować dokumenty wydania.

   

PRZYJĘCIE

Sprzedawca oznacza w aplikacji mobilnej ile towarów z dokumentów wydania dotarło do jego punktu. Istnieje możliwość oznaczenia braków, nadwyżek, towarów wybrakowanych i uszkodzonych przy transporcie. Wprowadzone wartości uwzględniane są przy rozliczaniu sklepu, dzięki czemu sprzedawca zwiększa szansę na zrealizowanie planu sprzedaży. Dba również o to, by oferowany towar był jakościowo i wizualnie na wysokim poziomie.

Dodatkowo oznaczać można jakie torty zostały dostarczone do konkretnego punktu, by w każdej chwili mieć kontrolę nad tym, gdzie znajduje się konkretny tort.

   

SPRZEDAŻ

Punkty sprzedaży wyposażone są w kompletne stanowisko sprzedaży – POS, które można wzbogacić o narzędzia digital signage. Aplikacja pracuje w trybie online oraz offline. W trybie online jest możliwość bieżącego podglądu sprzedaży w punktach, aktualizacji towarów i promocji, komunikacji centrala-sklep za pomocą modułu wiadomości. Dodatkowo możliwe jest planowanie czasu pracy pracowników w punktach oraz jego rozliczanie.


   

ZWROTY

Na zakończenie dnia sprzedawca w punkcie wypełnia formularz zwrotu. Zwrot po powrocie do centrali może zostać zweryfikowany przez pracownika magazynu. Wprowadzone ilości zwrotów uwzględniane są przy rozliczaniu sklepu.


   

ANALIZY BIZNESOWE

inPiekarnia posiada również wielowymiarowe analizy BI w oparciu o kostkę OLAP, wspomagające podejmowanie trafnych decyzji. Kostkę wyróżnia szybkość działania, dzięki czemu możliwe jest płynne zmienianie poziomu analizy i uszczegóławianie danych. Dane można w dowolny sposób wizualizować w postaci tabeli przestawnych czy wykresów. Zaletą jest również intuicyjna obsługa. Przykładowe analizy: sprzedaż godzinowa, wyliczanie marży, analiza zwrotów, archiwizowanie cennika, pomoc w uśrednianiu cen, porównywanie sprzedaży w latach, sprzedaż w wybranym okresie i porównanie do zeszłego roku.

Dodatkowo możliwe jest monitorowanie na żywo sprzedaży w punktach – przydatne np. podczas sprzedaży sezonowych (pączki w Tłusty Czwartek).


Pokaż pełną treść zgody
Pokaż pełną treść zgody

* pola wymagane

logo gazele
logo gazele