inDodatki dla Subiekta GT
inDodatki: Serwis + Gwarancje
inDodatki - Serwis + Gwarancje - zarządzanie i obsługa serwisu - dodatek dla Subiekta GT
Demo jest przeznaczone dla testowego podmiotu Subiekt GT o NIP 1111111111. Uzyskaj czasowe demo na swój NIP - napisz na insolutions@insolutions.pl.
Testuj inDodatki na kopii bazy danych.
Pobierz najnowszą wersję
Jeśli potrzebujesz starszej wersji dodatku, napisz do nas.
- Microsoft Windows 8 i nowsze
- .NET Framework 4.6
- MS SQL 2012 i nowsze
- Subiekt GT – aktualna wersja
- Sfera dla Subiekta GT
Licencja przypisana na stanowisko. Pierwsze stanowisko Serwisu - 1049 PLN netto. Kolejne stanowisko Serwisu - 549 PLN netto. Moduł Gwarancje - 659 PLN netto. Abonament na ulepszenia - 349 PLN netto/rok.
Sprawnie zarządzaj naprawami i zleceniami serwisowymi
Program ten jest przeznaczony dla firm prowadzących serwis lub serwis posprzedażowy. Umożliwia sprawne zarządzanie zleceniami serwisowymi i naprawami urządzeń. Pozwala na generowanie i drukowanie kart gwarancyjnych na podstawie dokumentów (FS, PA, PZ, WZ). inDodatki - Serwis posiada wbudowany kreator wydruku etykiet samoprzylepnych.

Moduły
Program składa się z pięciu modułów. Są nimi:
- ZGŁOSZENIA – tu wprowadza się zgłoszenia dostarczenia urządzeń do serwisu, a każde zgłoszenie można przekształcić w zlecenie.
- ZLECENIA – tutaj widać zlecenia i można dodać nowe, które później przekazywane są do naprawy, przesyłane do serwisu zewnętrznego lub wydawane klientowi.
- NAPRAWY – w trakcie naprawy, do urządzenia z danego zlecenia można przypisać wykonane czynności i zużyte części oraz obliczyć koszty naprawy.
- WYSŁANE – zarządzanie wysyłkami urządzeń do serwisów zewnętrznych. Przyjmując urządzenie, decydujemy, czy jest gotowe do wydania klientowi, czy też jego naprawa będzie kontynuowana.
- GWARANCJE (moduł opcjonalny, dodatkowo płatny) - umożliwia wybór z dokumentu pozycji, które mają być uwzględnione na karcie gwarancyjnej oraz zmianę ich danych - nazwa urządzenia, okres gwarancji, numer seryjny. Pozwala na rozbicie jednej pozycji dokumentu na poszczególne sztuki.

Korzyści
Najważniejsze korzyści z użytkowania inDodatku:
- przegląd i kontrola nad wykonywanymi czynnościami serwisowymi,
- sprawne informowanie klientów o rozpoczęciu naprawy, jej zakończeniu lub wysłaniu urządzenia do serwisu za pomocą generowanego automatycznie e-maila,
- wydruk protokołów przyjęcia i wydania urządzeń z serwisu, sprawozdania z naprawy lub listy wysyłek urządzeń do serwisów zewnętrznych w danym okresie,
- dokładniejsze śledzenie etapu zlecenia - definiowanie własnych etapów zleceń, a także elementów listy kontrolnej zlecenia,
- własna kartoteka urządzeń, do której można dodawać urządzenia lub importować je z Subiekta nexo/GT,
- generowanie faktury lub paragonu za naprawę - opcja wymaga Sfery dla Subiekta GT / Subiekta nexo PRO.
W przypadku bardziej zaawansowanych potrzeb proponujemy dedykowane, zintegrowane rozwiązania serwisowe.
