inDodatki – SEKRETARIAT Zarządzanie korespondencją firmy we współpracy z Subiektem GT
inDodatki – SEKRETARIAT Zarządzanie korespondencją firmy we współpracy z Subiektem GT
inDodatki Sekretariat to program wspomagający zarządzanie korespondencją w przedsiębiorstwie, które swoją działalność oparło na Subiekcie GT. Program pozwala na uporządkowanie obiegu korespondencji w firmie, a przede wszystkim na powiązanie jej
z dokumentami handlowymi, będź też kartotekami towarów i klientów Subiekta GT.
Program składa się z dwóch modułów:
- Korespondencja przychodząca, która pozwala na rejestrowanie przesyłek przychodzących, a także ułatwia zarządzanie korespondencją w odniesieniu do jej charakteru.
- Korespondencja wychodząca – moduł będący narzędziem do efektywnego zarządzania przesyłkami przeznaczonymi do wysyłki pozwalający na zastosowanie szeregu elementów określających charakter przesyłki.
ZWIĘKSZ MOŻLIWOŚCI SUBIEKTA GT KUPUJĄC
inDODATKI – SEKRETARIAT
ZA JEDYNE 199 ZŁ NETTO DO KOŃCA 2011*
Możliwości inDodatki - Sekretariat to przede wszystkim:
- rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
- określenie statusu korespondencji,
- odwzorowanie struktury firmy z podziałem na centralę, oddziały i działy oraz ich pracowników,
- definiowanie rodzajów przesyłek, plików oraz tematów korespondencji firmowej,
- dodawanie szczegółowych danych związanych z przesyłką (np. numer nadawczy, waga, kwota pobrania, wartość),
- określenie osób odbierających, a także wysyłających konkretną przesyłkę,
- przyporządkowanie przesyłki do określonego miejsca w firmie lub pracownika,
- powiązanie danej przesyłki (wychodzącej lub przychodzącej) z Subiektem GT, pozostałą korespondencją, uźytkownikiem, strukturą firmy lub zdefiniowanym urzędem,
- dodawanie załączników (plików) do przesyłki, które mogą być wczytywane, zapisywane oraz edytowane,
- rejestrowanie uwag do korespondencji oraz ewidencjonowanie zmian związanych z przesyłką,
- zaawansowane wyszukiwanie korespondencji oraz obiektów powiązanych.
Bezpośrednie połączenie inDodatki - Sekretariat z Subiektem GT pozwala na powiązanie korespondencji z dokumentami handlowymi, magazynowymi oraz kontrahentami. Wyszukiwanie odpowiedniego dokumentu lub kontrahenta możliwe jest dzięki wykorzystaniu dodatkowych kryteriów, które są zdefiniowane w Subiekcie GT.
Wykorzystując Sferę dla Subiekta użytkownik ma możliwość bezpośredniego podglądu dokumentu powiązanego z określoną korespondencją.
*Cena regularna od 1.01.2012 wynosić będzie 299 zł netto.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z działem handlowym firmy inSolutions pod numerem telefonu 32 370 00 23 lub e-mail: insolutions@insolutions.pl