Jak przygotować się na Black Friday w B2B?
Black Friday dla rynku B2B oznacza nowe wyzwania i możliwości. Firmy zaczynają dostrzegać, że ten dzień nie jest już zarezerwowany wyłącznie dla konsumentów indywidualnych. Coraz więcej przedsiębiorstw korzysta z tej okazji, aby zaopatrzyć się w potrzebne produkty i usługi na korzystnych warunkach, co stawia je w lepszej pozycji na nadchodzące miesiące.
Jest to jednak również okres pełen wyzwań dla sprzedawców B2B, którzy organizują w tym okresie promocje. Skutkują one często dużo większą skalą zamówień, które trzeba sprawnie obsłużyć i zadbać o wysoką jakość obsługi klienta.
W naszym najnowszym artykule odpowiadamy na pytania:
- Skąd się wziął Black Friday?
- Czym Black Friday jest dzisiaj?
- Dlaczego warto przygotować swoją sprzedaż z wyprzedzeniem?
- Dlaczego platforma B2B jest kluczowa w Black Friday?
- Czego nie może zabraknąć na platformie B2B, by była skuteczna w Black Friday?
To ostatni moment by przygotować swoją sprzedaż na ten gorący okres dlatego dołącz do naszych klientów, którzy wdrażając platformę B2B przed zeszłorocznym Black Friday:
- zanotowali rekordowe wyniki ze sprzedaży,
- odciążyli dział handlowy,
- zminimalizowali liczbę popełnianych błędów.