Moduł Sprzedaż i CRM
Obszar sprzedaży i CRM w enova365 jest odpowiedzialny za kreowanie, zarządzanie i podtrzymywanie relacji z klientami.
Ze względu na swoją elastyczność, może być wykorzystywany w każdym przedsiębiorstwie bez względu na wielkość, profil czy branże.
Możliwości
Opiekun kontrahenta
System pozwala na przypisanie kontrahenta do użytkownika enova365, w celu podzielenia listy kontrahentów np. pomiędzy przedstawicieli handlowych. Opiekun kont kontrahenta może przyjmować status główny (podstawowy opiekun kontrahenta) lub zastępca (osoba, która zastępuje np. w przypadku nieobecności);
Korespondencja seryjna
Umożliwia przygotowanie szablonu listu, a następnie wydrukowanie go dla wskazanych kontrahentów w celu realizacji wysyłki pocztą tradycyjną. Możliwe jest również wykonanie automatycznej wysyłki wiadomości drogą elektroniczną. Korespondencja skierowana do poszczególnych kontrahentów jest zapamiętywana jako zdarzenia związane z adresatem.
Kampanie
W enova365 możliwe jest definiowanie kampanii o określonym celu, a w jej ramach projektów powiązanych z różnymi kontrahentami.
Procesy sprzedaży
enova365 pozwala na odwzorowanie procesu sprzedażowego za pomocą modułów Leady i Transakcje. Leady skupiają się na gromadzeniu danych na temat uzyskanych sygnałów sprzedażowych, a także ich obróbce mającej na celu doprowadzenie do realizacji Transakcji. Transakcje odzwierciedlają działania po pozytywnym zakwalifikowaniu Leada. Etap ten jest powiązany z obróbką Transakcji z wykorzystaniem dokumentów handlowych, które umożliwiają oferowanie, negocjowanie, fakturowanie itd.
Dowiedz się więcej o enova365
Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem enova365 w swojej firmie lub masz pytania dotyczące systemu albo procesu wdrożenia, zapraszamy do kontaktu:
Zadzwoń lub napisz: +48 32 370 00 23 handel@insolutions.pl